#dots

Staram się wracać do regularności również w blogowaniu🙈
Dzisiaj o grochach, które są piękne, ale niewdzięczne na zdjęciach. O czym przekonałam się kilkukrotnie. Nawet najszczuplejsza modelka przy złym ustawieniu w grochowej stylizacji może wyglądać niekorzystnie. Ja robiłam kilka podejść do tych zdjęć i nie ukrywam, że na niektórych ujęciach jestem jedną wielką kulką 😂 Spodnie naprawdę uwielbiam, nawet ten fason pokochałam w tym sezonie, a co tam, że skraca i tak już krótkie nogi. Kiedyś taki krój spodni nosiła polonistka w gimnazjum, nie ukrywam, że była obiektem żartów ze strony uczniów w tych właśnie spodniach. Jak widać moda wraca i tym razem ja zdecydowałam się na taki fason i print. Kolekcja spring/summer z Zary pozytywnie mnie zaskoczyła🥰 gdybym mogła wykupiłabym cały sklep. No ale wróćmy do spodni. Zarówno materiał dzięki któremu po wypraniu ,spodni nie trzeba nawet prasować, oraz przewiewność sprawiają, że mogłabym w nich chodzić codziennie. Natomiast jeżeli chodzi o zdjęcia, to tak jak pisałam wyżej. Bardzo ciężko jest zrobić ujęcie, aby w miarę korzystnie wyjść. Dlatego tez dzisiaj  wyjątkowo więcej opisu niż samej stylizacji 😂

Jak tylko zobaczyłam te buty online w Zara odrazu wiedziałam, że idealnie będą pasowały do tych spodni. Natomiast z górą nie ma co szaleć przy tak grochowym dole. Dlatego też najlepiej nada się czarny t-shirt lub czarny top i stylizacja zrobi się sama.







Ostatnie zdjęcie nieprzypadkowo jest ostatnie, bo pokazuję że wystarczy źle się ustawić i cała stylizacja wygląda niekorzystnie. 


Spodnie i buty Zara 
Torebka reserved 
T-shirt Newyorker





Macie w swojej szafie ubrania w grochy? Lubicie taki print?







Komentarze

  1. Dość odważne są te spodnie, raczej nie zdecydowałabym się na nie, ale buty petarda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są extra, a spodnie jak to fason i print nie każdemu będą się podobały:)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie wzory! Świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam problem z systematycznością. A stylizacja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Grochy na bluzce tak ale na spodniach aż tak odważna nie jestem jednak u Ciebie ślicznie to wygląda 💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie nie mam grochowej góry:) odważyłam się na spodnie, ale może pomyśle o jakieś fajnej bluzce w kropki

      Usuń
  5. Sukienki w kropki uwielbiam, ale co do spodni to nie wiem czy bym się odważyła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam na odwrót:) nie wiem czy bym się odważyła na sukienkę

      Usuń
  6. Spodnie jak i torebka bardzo mi się podobają .

    OdpowiedzUsuń
  7. Te spodnie prezentują się mega oryginalnie, ślicznie skomponowana stylóweczka! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mi przypomniałaś! Faktycznie pamiętam tą Polonistkę :D A fason spodni jak i krój świetny! No i kropki w tym sezonie rządzą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dobra była:) pewnie do tej pory lata w takich porach

      Usuń
  9. Widziałam. Podobne spodnie i zastanawiałam się właśnie jak się prezentują. I muszę powiedzieć, że mega!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, a ja niestety nie mam nic w grochy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo prosty ale ladny outfit! Ja bardzo lubie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Te spodnie w grochy wyglądają super! Dodatkowo widzę, że są takie luźniejsze, a więc idealne na tę porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam jedną sukienkę w groszki i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne grochy :) buty też zwróciły moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty