#cozysweater

To już ostatnia sesja zimowa zdominowana przez czerwień. Takie mam założenie, ale jak bedzie w praktyce , czas pokaże. Zauważyłam, że lepiej pisze mi się o wszystkimi  i o niczym :) Gorzej jest z pracą dyplomową na studia, to jak zwykle odwlekam w czasie, czekając na natchnienie, lepszy moment? Sama nie wiem w sumie na co czekam. Czas leci, a ja się bawię w blogowanie:(. Też tak macie ?, że odkładacie ważniejsze sprawy na później.... Patrząc wstecz stwierdzam, iż dużo się zmieniło , nie wyliczając lat, człowiek dojrzewa do pewnych spraw.I tak jak dzisiaj lubię się z czerwienią, tak jeszcze rok temu nie pomyślałabym, że ten właśnie kolor będzie moim ulubionym. Może zdziwi Was moje zamiłowanie do obskurnych , czasem mrocznych kamienic, nic nie poradzę, że teraz przemawiają do mnie bardziej miejskie plenery. Długo się zbierałam z zamiarem blogowania. To już nie pierwszy raz, jak wpadam na szalony pomysł, który bardzo szybko się pojawia i równie szybko gaśnie, bo nie ukrywam , że mój zapał jest w fazie prób i często pomysły szybciej się kończą niż są realizowane. Trochę pesynizmu się tutaj wdarło, ale to etap przejściowy:) Obiecuję poprawę...
P.S.Co sądzicie o modzie na luźne, obszerne swetry? Też Wam się podoba ten tren?











Komentarze

  1. Bardzo ładne zdjęcia. Szkoda, że takie malutkie. Ja dokładnie tak samo nie powiedziałabym rok temu, że polubię się z czerwienią. Dzisiaj noszę ją bez obaw.

    https://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz ;) następnym razem postaram sie o większe ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Luźne swetry kojarzą mi się z jesienią i zimą, chodnymi wieczorami i ciepłą herbatą. Uwielbiam je nosić :) Zapraszam: https://fashion4u.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie luźne swetry najlepiej nosić w sezonie zimowym , są mega wygodne , wiec to na plus ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty