#redtrousers

Czerwień to kolor, który albo się kocha, albo nienawidzi. Nie każdemu pasuje, nie wszyscy go lubią. Kiedyś byłam miłośniczką pasteli, natomiast teraz bardziej lubię się z mocnym, intensywnym kolorem. Z pewnością jasne barwy też się tutaj pojawią, bo wpisują się w trendy modne na wiosnę. 
Chciałam, aby główną rolę odgrywały czerwone spodnie, dlatego reszta stroju pozostała w czarnej barwie. Czapką z daszkiem , które królowały w ubiegłym sezonie, pozostałam wierna do dziś. Wyparte przez nowy trend, a mianowicie kaszkiety , które stanowią nieodzowny element w stylizacji każdej fashionistki. Niestety mam z nimi problem, moja duża głowa nie może się w nie wcisnąć. Dlatego też trochę z konieczności, ale głównie z wyboru stawiam na czapkę z daszkiem.
A jak jest u Was?? Też macie problem z kaszkietami?




Ramoneska - flamingstore.pl
Spodnie - flamingstore.pl
Torebka- mohito
Botki- deezee.pl
Czapka - house

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty