#Streetstyle

Pierwsza stylizacja na blogu! Dla mnie zima bez śniegu nie ma uroku, więc z utęsknieniem czekam na nadejście wiosny. Dodatnia temperatura sprzyja ,aby porzucić styl na cebulkę. Raczej nigdy nie zdarzyło mi się mieć na sobie kilku warstw ubrań nawet przy minusowych temperaturach ,bo do grona zmarzluchów zdecydowanie się nie zaliczam. Dlatego też do mojej stylizacji użyłam cieniutkiej ramoneski, która sprawdzi się również na wiosnę. 
Co sądzicie o połączeniu koronkowej spódnicy z grubym golfem?
Dajcie znać w komentarzu czy stylizacja przypadła Wam do gustu.








Botki- czasnabuty.pl
Spódnica-house
Skarpety i sweter-h&m


Komentarze

  1. Woow jestem zakochana w tym zestawie :) Sukienka jest cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tym zestawie. Wszystkie jest na swoim miejscu, a spódnica i skarpetki robią całą robotę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty