#wroclove

Hej wszystkim :)
Dzisiaj tak na szybko kilka wiosennych zdjęć z Wrocławia. Jeśli ktoś nie był w tym pięknym mieście to serdecznie zapraszam. To moje drugie ulubione miasto zaraz po Warszawie. Oj tak, stolicę kocham bezgranicznie. Zresztą chyba udało się zauważyć, że lubię miejskie scenerie do zdjęć. Kamienice lub parki to naprawdę dobre tło :). Jak na razie wszelkiego rodzaju jeansy upchałam na dno szafy na rzecz kolorowych spodni, które idealnie nadają się na wiosnę. Zostawcie coś po sobie, chętnie odwiedzę Wasz profile:)






Jestem ciekawa jak jest u Was- macie swoje ulubione miasto, które chętnie odwiedzacie?
Zapraszam również na mój instagram @theblonde_girl

Komentarze

  1. Moim ulubionym miastem zdecydowanie jest...Białystok :D Obecnie studiuję w Białymstoku i uwielbiam przechodzić przez rynek w tym mieście ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mojego bloga ;D
    https://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super 😘 Nigdy tam nie byłam , może kiedyś odwiedzę to miasto ☺️

      Usuń
  2. Uwielbiam Wroclaw! ;) Byłam w tym roku zimą obejrzeć panoramę Racławicką ;) coś wspaniałego ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrocław zimą też może być fajny 😘 chociaż ja lubie go szczególnie o tej porze roku

      Usuń
  3. WrocLOVE <3
    również uwielbiam to miasto, studiowałam tam, a teraz również bywam dosyć często, bo moja siostra tam mieszka :)

    Świetny zestaw, takie luzaki są teraz najbliższe mojemu sercu, bo odkąd urodziłam, stawia na wygodę, bo codziennie robię kilometry na spacerach z moją małą :)

    Dostrzegłam piękne pazurrrki, szkoda że tak mało je widać :(

    pozdrawiam :)
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty