#sieciówki

Hej girls:)

Trochę mnie tutaj nie było:(. Moja nieobecność spowodowana była pisaniem pracy dyplomowej i obroną. Na szczęście to wszystko już za mną i mogę spokojnie zająć się innymi sprawami, które nie wymagają, aż takiego zaangażowania.
W związku z tym, że sezon weselny rozpoczął się na dobre i sama jestem na etapie poszukiwania sukienki na wesele postanowiłam przejrzeć co mają do zaoferowania sieciówki. Od pewnego już czasu odchodzi się od sukienek niczym pączek z nadzieniem ,bardzo mocno rozkloszowanych, których pełno na stronach internetowych typu lou.pl . Osobiście nie mam nic do tego sklepu, jednak jest tam pełno takich właśnie sukienek, na które mam nadzieję moda się skończy. Standardowo na weselach są właśnie takie krótkie rozkloszowane bomby, lub jednokolorowe długie sukienki. Niekiedy zdarza się jeszcze rozkloszowana żakardowa sukienka w stylu ciotki klotki z imienin. Dlatego bardzo mnie cieszy, że coraz częściej dziewczyny decydują się na nietypowe i nie w stylu weselnym sukienki.
W sieciówkach takich jak Reserved czy Zara możecie znaleźć kilka ciekawych propozycji, które sprawdzą się na różne okazje w tym także na wesele. Nie są takimi typowymi weselnymi sukienkami, dzięki czemu można się wyróżnić na tle innych kobiet. Oczywiście to tylko moje zdanie z którym nie musicie się zgadzać. Najważniejsze, aby te sukienki odzwierciedlały nasz styl i podobały się przede wszystkim nam samym , a nie komuś.

Pierwszą propozycją jest długa sukienka z Reserved w bardzo modnym w tym sezonie kolorze




Druga propozycja również z Reserved




Trzecia propozycja Reserved to sukienka z ciekawym printem





Kolejna propozycja tym razem od Zary to metaliczna sukienka




Kolejne dwie również z Zary z kwiatowym motywem


Podobna sukienka do tej z Zary jest również na stronie bizuu.pl oczywiście jeśli szukacie sukienki z niższej półki to polecam tą z Zary 


Mi osobiście przypadła do gustu maxi sukienka z Reserved . Kolekcja tej marki na sezon wiosna- lato w tym roku jest naprawdę na wysokim poziomie.

Jestem ciekawa co sądzicie o sukienkach z sieciówek na wesele?



Komentarze

  1. Jeśli chodzi o wesele to te są totalnie w moim stylu na wesele czy tym bardziej ślub ;) zdecydowanie wolę tego typu sukienki na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne propozycje. Sama mam niedługo wesele więc dzięki za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty