#tołpa


Witajcie:)
Ciężko się witać po tak długiej przerwie🙈
W natłoku obowiązków często zapomina się o regularności i dzisiaj trochę też o tym. Kiedyś nie przywiązywałam wagi do systematyczności jeżeli chodzi chociażby o stosowanie danego kosmetyku. A jak wszyscy wiedzą, aby produkt spełnił nasze wymagania, a przede wszystkim jeśli sami chcemy zobaczyć efekty, należy stosować kosmetyk regularnie. Marki Tołpa nie muszę chyba przedstawiać, bo wydaje mi się, że jest dobrze znana na rynku. Chciałabym podzielić się z Wami krótką opinią na temat serii dermo body. Efekty są widoczne ,oczywiście przy regularnym stosowaniu. Dlatego też kosmetyki tej marki poleciały ze mną na urlop.
                           
Tołpa






• Nocny turbo-krem antycellulitowy działa kiedy śpimy, skutecznie zapobiega nocnemu odkładaniu tłuszczu i usprawnia eliminacje toksyn, a także stymuluje spalanie tkanki tłuszczowej, wiec jak najbardziej na plus.To zdecydowanie mój faworyt jeżeli chodzi o kosmetyki, które pomogą zminimalizować niedoskonałości 
• Wyszczuplające serum do biustu Tołpa działa jak push up, zapewnia jędrny, kształtny i ładnie zaokrąglony  biust, a dzięki zawartości borowiny działa detoksykująco. Efekty były widoczne nieco później niż te po stosowaniu turbo kremu, ale śmiało mogę polecić. Dla mnie najważniejsze jest aby dany kosmetyk działał tak jak opisuje to producent, nawet jeśli na efekty trzeba cierpliwie poczekać trochę dłużej  i tutaj nie zawiodłam się na lini dermo body
• Wyszczuplający koncentrat modelujący Tołpa silnie wyszczupla i liftinguje ciało dając wrażenie mniejszego rozmiaru. Dzięki zawartości borowiny Tołpa silnie nawilża oraz poprawia elastyczność. 






Znacie kosmetyki tej marki? Jestem ciekawa opinii:) Ja jestem wielką fanką Tołpy i uwielbiam te wszystkie porady oraz ciekawe opisy na opakowaniach:) Stosowałyście serię dermo body? A może polecacie inną linię kosmetyków od marki Tołpa
Dajcie znać w komentarzu:) 

Komentarze

  1. Ja mam problem z regularnym stosowaniem kosmetyków, zaczynam coś stosować a potem zapominam go używać

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam wiele rszy okazję testować ich produkty i u mnie się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wszystkich wymienionych kosmetyków znam tylko ten turbo krem, który czeka u mnie na swoją kolej - muszę w końcu po niego sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki tej marki, mam swoich ulubieńców :) mam w zapasach ten turbo-krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super😘 mi się właśnie kończy i muszę zrobić zapasy

      Usuń
  5. Produkty Tolpa znam i bardzo je lubię zawsze się sprawdzaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda😚 produkty tej firmy zawsze sprawdzone

      Usuń
  6. Zdecydowanie chciałabym wypróbować ten nocny turbo-krem antycellulitowy, wydaje się idealne teraz na moje potrzeby :) Dzięki za polecenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam je ze słyszenia i reklam jakoś nigdy nie miałam okazji ich testować

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu sięgnąć po te produkty i przetestować je na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tołpa produkuje naprawdę świetne kosmetyki, a kto nie próbował, koniecznie musi sprawdzić <3 Fenomenalne składy i świetne ceny, moim zdaniem naprawdę warto!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta firma ma naprawdę świetne kosmetyki! Te nowości muszę wypróbować !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam ten nocny turbo krem na cellulit. Niestety użyłam tylko kilka razy, a regularność na pewno jest ważna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubie ta marke i czesto po nia siegam! Polecam z calego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem z Tołpy znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tołpę znam, lubię i chętnie powracam, ale w takie cuda wyszczuplające niezbyt wierzę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty